Lost in wordpress

0kommentarer

Jag har länge tänkt och nu kommit fram till att jag ska skaffa mig en hemsida. Jo jag har en sen tidigare som är skapad med min mac men det känns inte riktigt bra. Av flera anledningar. Jag är väldigt låst till de mallar som macen erbjuder utan någon möjlighet att påverka speciellt mycket. Texter som skrivs kan få väldigt intressanta utformningar då vissa bokstäver byts ut och framför allt, den går bara att uppdatera hemifrån. Så därför letar jag nu runt i alla wordpressmallar och har totalt gått vilse. Jag hamnade nämligen i den flik där man presenterar hundratals sidor som använder wordpress. Jösses! Det är lätt att bli osäker och spendera timmar på kvällarna till det här. För man vill ju ändå ha en sida som inte ser ut precis som alla andra. Inte jag i alla fall. Men men, det kommer att ske någon gång under våren att jag tar steget ut. Webbadress är redan bokad. Bland annat kan man maila mig på [email protected] om man skulle vilja.
 
Och det här med mallar ... alltså, man får väl leka runt lite och byta mall om det skulle visa sig att det inte funkar. Istället för att få ont i huvudet av att leta runt. Man måste inte vara perfekt redan från början ... :)

Kommentera

Publiceras ej