Bästa lunchen

0kommentarer

Jag brukar inte men måste nog faktiskt ... jo nu gör jag det - rekommenderar en restaurang i Gävle. Det som är annorlunda med den här restaurangen är att man satsat på en LCHF-meny och man har verkligen lyckats. Till lunch finns det ett alternativ med kött eller fisk men är man vegetarian byter det ut mot halloumni . På kvällarna finns det ett större utbud och då bland annat pizza och hamburgare. Det ska jag prova någon gång men idag var det lunch. På salladsbordet fanns det LCHF-vitlöksdressing och ett helt fantastiskt gott LCHF-bröd. Det såg ut som foccacia och smakade ljuvligt. Har googlat runt lite och tror att det kan vara det här receptet http://annikarogneby.se/lchf/foccacia-recept-hamtat-ur-nya-boken/ (eller snarlikt) som jag hittade på Annika Rognebys blogg 
 
Vad heter restaurangen då? Hotel City i Gävle förstås
 
Bästa med LCHF är att jag som glutenintolerant kan äta allt - tjohoooo!
 
 
besök, lchf, lunch,

Kommentera

Publiceras ej