Jag vill ha en egen måne ...

0kommentarer

Kan man säga annat än att månen är fantastisk. Ja jag vet, man sover illa, och man blir lite galen, men, den är fantastisk. Den här gången är det tydligen även en supermåne som befinner sig närmare än normalt, nåt som bara inträffar vart 18:e år. Tydligen ska den skapa extra mycket kaos. För min del är det väl ungefär som vanligt förutom att katterna far runt som tokar och är på bushumör. Springer och sladdar så att mattorna ryker. Fast... det är nog inte månens förtjänst... tror jag. Och kaos i världen, ja, räcker det inte som det är med Japan och Libyen. Gaddaffi kanske är mångalen? Å andra sidan så är det nog bara en tillfällighet att det infaller just nu. Men just nu, just ikväll, är jag glad att jag befinner mig där jag är, just här.
Aouuuuuuuuu.........

Kommentera

Publiceras ej