Var?!?! köper folk sina kläder?

1kommentarer

Alltså, jag ser ju att folket nere på stan har kläder på sig, men var fasiken får de dem ifrån, det finns ju inga att få tag på! Ja, jag har varit nere på stan och strosat helt oskyldigt genom lite affärer. Och visst, jag hamnade i provhytten, men vad fasiken! det finns ju ingenting som man kan ha på sig. Vem förresten är det som hittat på det här med provhytter? Det finns ju ingenstans där man ser så grotesk och osnygg ut som där. Om kameran sätter på dig 5 kg så sätter provhytten garanterat på minst det dubbla. Usch! Nä det är bara att konstatera att det görs inga kläder längre som man kan ha. Lika bra att fynda på Myrorna i fortsättningen där det finns gammalt och beprövat (och sånt som någon uppenbarligen kunnat ha på sig).

Förresten - det är nedräkning inför helgen. Onsdag....torsdag.... fred......Undrar vad ungdomarna har hittat på

       

1 kommentarer

Mia

28 May 2009 08:45

LOVA att du uppdaterar så fort du kommer hem. Även om jag är i Grekland så kommer jag att kolla vad du har haft för dig!

Så spännande!

Kramar!

Kommentera

Publiceras ej