Konsekvensanalys...

2kommentarer

Jomen visst var det väl som dottern skrev att vi blev överraskade över förra helgens äventyr. Överraskade över idén och överraskade över målet för äventyret. Men det har fått lite konsekvenser.

En veckas salladsätande har gjort att man nu är tillbaka sin sin ursprungsform efter Tallinresan. Sen om det är den formen man egentligen är ute efter är väl en annan sak. Men jag anar vissa andra biverkningar från resan som inte har med vikten att göra. Som i måndags då jag sitter på jobbet och känner att jag saknar frukosten. Men hallå! Saknar! efter bra två mornar? Jamen, ååååh, det är ju så himla härligt att komma till en sån där frukostbuffé med så mycket att välja på och någonting som passar för alla. Det enda jag kan klaga på är väl kaffet, jag föredrar kaffe med lite drag, gärna colombia. Men tillbaka till frukosten. Jag tror att jag har saknat den varenda dag den här veckan. Och vad händer sen? Jo idag får jag plötsligt en lust att äta blinis med hackad lök, creme fraiche och rom. Så... det och lite bubbel blir vår kvällsmat *mums*

Ååååååh! vad gott det är med bubbel... och blinis... och rom... och .... njutning......ahhhhhh



Se nu vad ni ställt till med! Ungdomar!!! *ler*


2 kommentarer

Svärsonen

06 Jun 2009 20:59

Sorry! Det ska inte upprepas! :D



Ser mumsigt ut det där. :)

Anna

06 Jun 2009 21:11

Tvärtom!!! Det ska upprepas... ofta och länge.... Man måste passa på att njuta medan tid är.

Kommentera

Publiceras ej