Nedräkning påbörjad

0kommentarer

En vecka kvar till semestern och jag har påbörjat nedräkningen. Har bara lite problem med om jag ska räkna idag också eller inte och ska man räkna från lördag, alltså fredag eftermiddag eller måndag? Enklast är väl att räkna arbetsdagarna antar jag och då är det 5 dagar kvar. Fem dagar som förhoppningsvis flyter på lugnt och ger mig chansen att beta av en del innan jag går så att man verkligen kan koppla bort jobbet. Innan fredag ska jag nog ta och skriva ner alla mina lösenord och lägga på nåt bra ställe så att man inte står där sen efter semestern och fundera på vad det var för några. Sånt ska man inte behöva hålla kvar i skallen, nä det ska lämnas kvar på jobbet.

Man ska ju inte skriva ut på bloggen vad man planerar för semester har jag läst eftersom det kan uppmuntra till inbrott i huset. För min del är det ju ingen större fara eftersom våra planer är att vara hemma och fixa med huset. Sambon ska laga läcka i taket och jag ska försöka avsluta lite projekt (rum alltså) och kanske starta nåt också *he he*.

Fem arbetsdagar kvar.......

Kommentera

Publiceras ej