En borttappad dag.

2kommentarer

Konstigt det känns när man inser att man tappat bort en dag. Igår. Den gick förbi utan att stanna... eller nåt. Det är bara att inse att jag hade feber igår för allt blev knasigt och konstigt. Vi lunch kom jag inte ihåg vad jag hade gjort på morgonen och på eftermiddan var lunchen försvunnen. Idag trodde jag att det var igår, fast min dator försöker lura mig att det är fredag. Jag var tvungen att surfa ut på DN för att kolla vad som var rätt. Jösses vad läskigt. Detta gott folk är vad årets influensa bär med sig - amnesia.

Med andra ord så har jag nog gjort rätt som sjukskrivit mig och varit hemma några dagar. Tänk vad jag hade kunnat ställa till på jobbet *fniss*. Imorgon är det inte så många där på min avdelning så då vågar jag mig dit. Så väldans mycket kan jag nog inte lyckas åsamka stället. Sen är det helg igen. Den här gången hemma och det ska bli skönt.

Förra helgen var vi på Älvsjömässan och kollade inte motorcyklar. Jag har inte laddat in bilderna än men ska göra det så ska ni få se några fina blivande (?) motorcyklister.

                 

2 kommentarer

Svärsonen

29 Jan 2009 18:53

På Forsmark är väl alla kärnfriska, eller?



Ser fram mot bilder! Skicka gärna några till mig också. :)

Mia

30 Jan 2009 13:12

Vilken härdsmälta! Både i din stackars kropp och det kunde blivit på Forsmark heheheh ;)



Kul att se bilder från mässan förresten!

Kramar!

Kommentera

Publiceras ej