Nytillskott

0kommentarer

image31

Ja så här ser den ut, sambons senaste tillskott. Den har inte varit ute på vägarna men väl ute på uppfarten för att putsas (pussas?!) på. Jisses, tänk om han putsade så på bilen också *ler*. Fast jag har en viss förståelse och det är underbart att han äntligen har en "åkbar" hoj som inte behöver två veckors skruvande innan den går att köra.

Själv har jag gjort en egen investering. Sambon skulle ha ett depåstöd och Oops! Så blev jag med ny hjälm.... Den sitter så hårt och klämmer ihop kinderna så jag ser ut som ett marsvin med pussmun. Men jag har blivit "lovad" att sånt rättar till sig när kuddarna blivit lite användna. Storlek XXS är det dessutom - trodde inte det fanns så små i vuxenstorlek. Testade den idag och den har ett bredare visir som gör att jag ser mer än i den andra. Den andra är fortfarande okej och kommer nog att använda ibland den också.

image32

Annars har jag tagit premiärturen idag och insett att takterna sitter kvar, jag har inte glömt hur man svänger *he he*. Nu är säsongen igång för mig.

Kommentera

Publiceras ej