2008 - ett år det rör på sig och snurrar runt

0kommentarer

I januari fick en lillebror bäbis. I fredags en annan. Nu har jag bara en lillebror kvar som inte kläckt det här året, som inte är slut på lång tid än. Jag förväntar mig inget, vill bara säga att ingenting förvånar mig längre. Vi har ju en storebror kvar också *he he*. Hörde av sonen att han läst nåt om att storasysters första grabb skulle bli gudfar. Min tanke föll förstås på den första lillebrorsan. Och sen så dimper det ner en kusin till, på hans egen födelsedag. Jisses! Börjar vi bli så många att vi inte ens kan få ha egna födelsedagar? Min son fyller på samma dag som faster. Syrrans ena son fyller på samma dag som en av våra svägerskor, den andra sonen på samma dag som sin nya kusin. Dotterns pojkvän fyller på samma dag som hennes lillasyster.

Ja... vad ska man säga?

Kommentera

Publiceras ej