Kändisar, män och tuttar...

1kommentarer

Sitter på fikarast. Vi sitter där, tre tjejer och tre...män. I varsin del av bordet. Vi brukar inte sitta åtskilda, faktiskt, eller uppdelade kanske man skulle säga, men just idag råkar vi göra det. Vi tjejer kommer in på det där tv programmet "kändisar på slottet", eller vad det nu heter, och diskussionen går runt högljudda Arja och Britt Ekland som någon tycker ser så... förstörd ut. Ja hon har ju lite ålder att referera till men ganska snart kommer ju någon in på det här med att lyfta sig, än hit och än dit och är det verkligen riktigt vettigt? Någon säger att "hennes läppar ser så där konstgjorda ut och är det botex man har i läppar?" "Men är inte det ett cellgift som förlamar nerver? det har man väl i pannan" osv. osv. Vad männen pratar om har jag ingen aning. De är fullt upptagna i sin egen diskussion. Och så börjar jag prata om det här med tuttar, alltså, hur ser man ut när man blir äldre? Då är det ju bara ett par tuttar kvar medans resten av kroppen förfaller. Det är när jag nämner tuttar för andra gången som samtalet borta i den andra änden av bordet totalt avstannar. Tre män har plötsligt tystnat.

Vad är det för nåt med tuttar? som kan få män att tystna och som kan få kvinnor att betala flera tusen för nåt som kommer att se så väldigt onaturligt ut när man kommer upp i åldern och som inte ens ruttnar efter döden. Då, efter ett antal år, ligger det bara ett par tuttar kvar där i kistan. Nä, jag tror jag gör nåt roligare för mina pengar. Mäns uppmärksamhet, den kan man få oavsett om de är riktiga eller konstgjorda tuttar *fniss*, det räcker att bara prata om dem.

1 kommentarer

Mia

11 Jan 2008 08:10

ASG ASG Tja se detta med tuttar! Det börjar dessutom redan i spädbarnsåldern :)

Kan se arkeologerna om 500 år....."Va i hela friden, två plastbitar? Var det en gåva till den döda eller?"

/Mia

Kommentera

Publiceras ej