Sockerblues

0kommentarer

Jag har avprogrammerat min kropp från socker. Det tog ett år. Ett år med okontrollerat sug, återfall, konstiga reaktioner och slutligen frihet. Helt fantastiskt skönt. En konstig reaktion jag fick var vid ett tillfälle då det bjöds på middag och kladdkaka till efterrätt. Ibland är det ju så himla svårt att tacka nej, speciellt när någon fyller år. Men jag valde att bara ta en liten bit och var väldigt nöjd med det. Inte på en gång men efter ett tag fick jag en obehaglig känsla och illamående, det var som om jag hade ätit rent socker *urk* en smak som låg kvar i hela munnen. Kändes inte alls bra. Och just nu har jag nåt konstigt mående som jag inte riktigt kan förklara - är det nåt virus som härjar i kroppen eller är det förra veckans kakor och tårtor på jobbet. Det var ju inte en dag utan 3 dagar! Och jag mår tjuyvtjockt, har gjort det enda sen i fredags.

Ja tiden får väl utvisa det antar jag....

Kommentera

Publiceras ej