Mer bilder och någon reflextion

1kommentarer

Jag har kompletterat bloggen med bilder och några justeringar i texten från vår resa till Krakow/Berlin.
Måste bara lägga till dessa två skyltar. Alltså, jag gillar skyltar och bara den här med parkering förbjuden säger väl allt med sin tilläggsskylt.
Och här är det övergångsställe inte bara för vuxna...
Jag misstänker att det inte är en jätteklubba som barnet har i handen. Å andra sidan ... med alla dessa tårtor, kakor och godis som säljs överallt så kan man nog inte vara för säker ..... Gillar farten i mannen på översta skylten, man verkligen ser att han är på väg, går, inga stela ben här inte.

1 kommentarer

Helen

03 Mar 2011 20:37

Ja det är viktväktarna och då fungerar det inte så bra att lägga på mer fett och mindre kolhydrater för då kommer jag inte kunna äta tillräckligt mycket mat för att bli någorlunda mätt, så det får bli råa morötter.



Gick på Gi för några år sedan och gick ner jättemycket men tyvärr så gick jag upp det igen så nu tänkte jag att om jag äter "vanlig" mat hela tiden så kanske jag har större chans att behålla nya vikten :P



Men tack för rådet :D. Ja ja gillar oxå att visa det i smör(margarin)paket, har lånat iden från en annan bloggare :D



Kramar

Kommentera

Publiceras ej