Personen du söker är på semester...

0kommentarer

... det var detta jag fick i örat när jag ringde sambon för att höra om vi skulle åka hem från jobbet i eftermiddag. Det var på detta sätt jag fick veta att han inte tänker jobba imorgon. Men det måste jag! *morr*. Vilket sätt.

En dag kvar till ledighet alltså. Jag vägrar buss, bilen åker med mig. Framför allt så vill jag kunna plocka ihop mina saker i lugn och ro innan jag går. Om det så blir tidigare eller vanlig tid.

Igår:
Hej Gävle! Mår ni bra? Så här såg det ut på stan igår. Folk och mycket ungdomar/barn. Fast det är klart, det lockade ju med Markoolio så det var väl väntat. Ser ni honom? Inte jag heller *ler*



Vi stannade inte kvällen ut. Var ju arbetsdag idag och med tanke på hur fantastiskt trötta vi är så var det bara att knata hem och krypa ner i sängen.

En arbetsdag kvar.... en till för mig i alla fall. Åh vad han kommer att njuta av att ligga kvar i sängen när jag pallrar mig upp imorgon.
          

Kommentera

Publiceras ej