3 dagar kvar...

1kommentarer

Fick för mig i morse att det redan hade gått två dagar på den här veckan. Nu har dagen i och för sig inte känts lång, inte alls, men på  vägen hem kändes det i alla fall som om ytterligare tre dagar skulle bli tungt. Konstigt det där.

Sambon behöver nog också semester. Igår när vi hade plockat svamp hörde jag hur han öppnade en öl i köket. Själv satt jag på trappen och rensade kantarellerna (de få) så jag ropade in att jag också ville ha något. Sen sa jag minst tre gånger att "jag ville INTE ha öl" "jag vill INTE ha öl" "jag vill INTE ha öl". Han hörde "mera öl mera öl mera öl" för ut kom han med en nyupphälld öl. Kunde inte låta bli att skratta åt det hela. En halv räckte, sen blev jag alldeles snurrig i skallen. Ja jisses, man är billig nu.

Ikväll är det sista avsnittet av Morden i Midsomer. Jag har missat nästan varenda avsnitt men det här tänkte jag nog se. Om jag inte somnar innan. Är sååå trött nu.

Nästa vecka ska jag sova.
           

1 kommentarer

Svärsonen

21 Jul 2009 21:28

Själva har vi delat på en flaska rosévin här. Jag tränar inför semestern. :)

Kommentera

Publiceras ej