....2 arbetsdagar kvar!!!

0kommentarer

Var tvungen att tänka till flera gånger i dag och inse att det var onsdag. Min hjärna ville säga torsdag. Om min hjärna inte skulle låta sig övertalas och den trodde att det var torsdag idag skulle jag bli tvungen att jobba på lördag, och hur jobbigt skulle inte det bli.

Det där med att tiden går fortare och fortare är bara snack, tiden den här veckan går bara långsammare och långsammare. Och ju långsammare det går desto segare blir jag. Ikväll ska vi liva upp oss lite i alla fall för vi har bekanta från Sundsvall som kommer förbi och som vi ska lotsa ner på stan. Det är nämligen sommarkväll på stan med div uppträdanden. Bland annat Markolioo. Han skulle kommit förra veckan men tappade rösten då så nu gör han ett nytt försök. Själv är jag inte speciellt intresserad men bekantingarna har två 10-åringar med sig och för dem är det nog attraktivt. Själv kan jag tänka mig att slinka in på puben medans de står där och diggar. 

Vi får se. 

2 arbetsdagar kvar, torsdag och fredag sen så.....!!!
     

Kommentera

Publiceras ej