Och jag som funderat på en prenumeration...

0kommentarer

Nu blev jag besviken. Hade mina funderingar på att kanske ta en prenumerartion på Icakuriren. Den har ju dels fått lite bättre texter med åren och har ett bra pris. Ja, förr var det här mer en tidning som morsan läste men den har gjort ett lyft och ... ja jag hade faktiskt funderingar som sagt. Men så läser jag om deras senaste nummer på kostdoktorn och misstankarna om att Becel ligger bakom en hel del av innehållet den här gången. Becel är nåt jag vägrar stödja. Skräp och skrämselpropaganda är va de står för. Är du nyfiken att läsa nåt tänkvärt om Becel och Bregott så läs här eller här.
Ja, nu missade Icakuriren en tänkbar prenumerant. Tror jag ska göra nåt annat kul för de där pengarna. Sköna hem kanske....

                 

Kommentera

Publiceras ej