Aaaaaatschoooooo!

0kommentarer

Lilla Anna

Alltså, man har inte en chans, när det snörvlas och nyses i rummen runt omkring mig på jobbet. För att inte tala om I mitt rum. Det är vid sådana här tillfällen som jag blir så urbota förbannad över att behöva dela ett litet trångt rum med en annan person. Jag har inte en chans att skydda mig. Riktigt dåligt humör blir jag på också, det är väl så när motståndskraften är nere *morr*.

Och inte finns det väl något annat tillfälle som man blir så frustrerad över allt man inte kan göra på grund av att man helt enkelt inte orkar. Nä, då skulle man vilja ut och gå på långpromenad, styrketräna, shoppa, städa huset, hälsa på vänner.... ja allt möjligt som man troligtvis inte alls kommer att göra sen när man är frisk. Varför är man sån?

Fy, jag har såååå tråkigt! Ska i alla fall ta bilen upp till affären och inhandla en påse citroner. Sen ska här blandas en rejäl c-vitamindrink med honung och varmt vatten. Och har jag tur så hittar jag nån rolig dvd som jag kan ägna eftermiddagen åt.

*Atschooo!*

Kommentera

Publiceras ej