Ett personlighetstest med svagheter

0kommentarer

Övertalade sambon att göra ett personlighetstest. Han tyckte att jag borde känna honom efter 8 år. Jag rättade honom och sa att det faktiskt var 7 (och ett halvt snart). Ganska snart talade han om att de som gjort testet gjort fel (vem är förvånad) och en hel del muttrande hördes. Pricken över i:et var när han konstaterade att den som konstruerat testet är en humanist (*hurmpf* JAG är humanist, han är naturvetare ). När han slutfört testet är jag kritisk och menar att han inte varit ärlig, jag tycker inte resultatet stämmer. Så han får göra om det. Och får samma resultat. När vi söker mer information på nätet för att få en utförligare beskrivning kommer vi så småningom till hans "weakness". Ha! Varenda punkt stämmer!

Jag har inte slutat skratta än!

(han har läst min svagheter - "vill alltid ha rätt" - men det stämmer ju inte alls *blink* så tror jag inte alls att det stod)

Kommentera

Publiceras ej