Och så blev det höst i luften...

1kommentarer

Mitt sista inlägg var första dagen på semestern och sen.... tog jag semester. 4 veckor svischar på rätt bra även om vi tog det väldigt lugnt. Några dagar spenderades nere i Småland. Därifrån gjordes en endagsutflykt ner till Tyskland tillsammans med dotter och hennes sambo Där inhandlades diverse nödvändiga saker så som mc-kläder och öl. En tripp till Strömstad på Laverdaträff har vi också hunnit med. Jättetrevligt förutom att jag hade oturen att bli lite för kall. Dumt dumt att sitta på kalla plaststolar. Dagen efter att vi firat sambons mamma som fyllde 70 deckade jag och min första vecka då jag skulle vara tillbaka på jobbet spenderades i sängen med hög feber och smärta. Jag hade åkt på njurbäckeninflammation.
Nu har jag i alla fall varit tillbaka på jobbet i två veckor och det rusar på i hög fart. Dessa två veckor har till största delen gått åt att tömma inkorgen och åtgärda det som ligger där. Men det känns bra. Jag trivs bättre än jag gjorde efter förra årets semester för nu sitter jag i alla fall och gör rätt jobb. Dvs rätt jobb för mig.
Mycket är på gång här framöver. Bland annat Öl & whiskymässa där sambons Mackmyrafat ska avsmakas. Den årliga syskonträffen i Tranås ska avverkas och en hel del mer. Men det får jag väl se till att skriva om på bloggen nu när vardagen är tillbaka.

1 kommentarer

Mamma Mia

15 Sep 2009 10:55

HAA Mackmyra wiskey! Det ska drickas hos oss också. Grannens karl har nått som puttrar som ska hämtas och sedan hällas i glas hos oss. Äckligt säger jag bara, bläääää. Nä ge mig en god mörk rom istället!

Kommentera

Publiceras ej