Nu ska listan skrivas!

0kommentarer

Men först ska jag sova.

Landade hemma strax före fem. Hade gått lite tidigare från jobbet idag, min sista dag före semester. Väl hemma blev jag välkomnad av son och katt på trappan sen kom sambon ut med ett glas vin och gav mig en puss. I köket väntade räkor.  Trevligt trevligt.

Sommarens semester kommer att spenderas i huvudsak hemma med att avsluta en del projekt för mig medans sambon lagar läckan i taket. Därav listan som ska skrivas. En lista till mig för att komma ihåg allt jag tänkt göra (man kan inte ha allt i skallen). Apropå listor så hörde jag nåt så bra idag. Kom ihåg att även skriva roliga saker på listan, sånt där som att fika med väninnan, gå på bio, bjuda hem vänner osv. Det är lika viktigt det.
 
Min "mission" (uppdrag) för idag är att avsluta Stig Larssons tredje bok om Lisbeth Salander, Luftslottet som sprängdes. Sen har jag läst alla tre och det är dags att leta upp en ny semesterbok. Det är inte så många sidor kvar så jag går inte och lägger mig förrän jag avslutat den.

Så, börjar min semester

  

Kommentera

Publiceras ej