My precious...

0kommentarer

Jag har skaffat mig en alldeles egen liten liten dator. Så nu kan jag sitta framför teven eller ligga i sängen och surfa, blogga eller spela kuliga dataspel (tetris och sånt där). En sån här,  Acer one,  har jag köpt så nu kan sitta både här och där och blogga, maila eller vad man nu vill göra. Ska förresten börja läsa en distanskurs i Ledarskap på Gävle högskola imorgon. Förhoppningsvis funkar det att logga in på blackboarden med den här så att jag kan använda den till det. Vi får se. Lycklig är jag ju förstås ändå, med en ny liten leksak *ler*. Och nästa vecka när jag träffar sonen får jag tillbaka min hårddisk som han så generöst givit sin mor. Kram på dig sonen min! Fundrar på trådlöst. Kunde ju vara praktiskt när man reser och så. Fast då skulle jag vilja ha som ett kontantkort, inte binda upp mig på 24 eller 18 månader. Varför finns inte det? *hmmm*... Tror många med mig skulle nappa på det faktiskt. Så tänk om televerket! (och alla ni andra förstås som också sysslar med sånt där).

Nu ska jag ut innan det börjar snöa (innan jag snöar in helt på datorn *fniss*).

P.S Inte bara datorn är mini, även tanjentbordet så dyker det upp lite felaktiga bokstäver så är det mina fingrar som inte hittat riktigt rätt. Kan bli så, väldigt lätt att råka slå på CAPS LOCKen till exempel.

Kommentera

Publiceras ej