I väntan på våren....

0kommentarer

...Får ma ta sig till mc-mässan i Älvsjö. Det gjorde vi i helgen som var. Med oss hade vi sonen, dottern och hennes pojkvän. Mässan var trevlig, mycket folk och ... mycket folk. Vi gjorde ett litet misstag dock som vi förhoppningsvis kommer ihåg till nästa gång. Så att vi inte gör samma sak alltså. Mässan var i två hallar. En med utställda motorcyklar och en med framför allt mc-prylar. Är man ute efter nya kläder, skor eller varför inte en regskylt (som dock inte får sättas på hojen) så är den första hallen rätt. Den hallen ska man ta sist! Framför allt om man kommer samtidigt som en massa folk som går samma runda som oss. Så tipset är - gör allt baklänges, då orkar du mer. Själv hade jag på mig stegräknaren men med tanke på den långsamma takt som folkhopen rörde sig framåt så blev det nästan inga utslag alls. Så inga steg på räknaren men ont i benen fick jag ändå. *hmm*

Så här glad kan man bli när man drömmer om fläktande vindar, visst sitter de bra där tillsammans?
























Den här hojen och grabben tycks passa väldigt bra tillsammans






Men än så är det vinter....

För er som känner oss så finns det fler bilder på min hemsida. Maila mig så får du användarnamn och lösen (eller så räknar du ut det sjäv - hint: såg vi och har vi i garaget)

                  
                                    

Kommentera

Publiceras ej