Jag har hittat den!!!

0kommentarer

Sambon letatade helt seriöst efter en mycket speciell present som jag önskade mig när jag fyllde år. Jag fryser nämligen i det här huset varenda eviga vinter. Ja det är klart håller man igång så går det väl bra men jag har en förmåga att bara bli mer och mer stilla ju mer jag fryser. Så jag önskade mig en alldeles speciell sovsäck som Naturkompaniet hade i sin katalog. Och sambon som såg sin chans att slippa höra mig klaga över förfrysna fötter och hackande tänder gav sig iväg för att införskaffa en sådan. Men det visade sig att sovsäcken fanns inte och hade aldrig kommit till sverige för försäljning. Känns ju lite bittern när man faktiskt har med den i sin katalog tycker jag. Men så, idag, hittade jag den av en händelse på coolstuff. Se själv.



 
Helt underbart skön ju att krypa in i när man sitter framför teven. En sån här vill jag ha! Håll med om att det verkar skönt! Vägra frysa säger jag bara.

                           

Kommentera

Publiceras ej