Den som ända hade en pool...

1kommentarer

Men man får väl nöja sig med det lilla man får....



Undrar om det är kallt i vattnet?



Ett helt äkta grodprins ...



Som sagt, en liten pool. Det senaste tillskottet i vår trädgård. Trots sin litenhet så är det väl lustigt hur mysigt det kan vara att höra vattnets porlande. Och stenarna som jag släpat hem från havet har kommit väl till pass. Nu måste jag nog dit igen och plocka fler. Tänk alla som skrattat åt att jag packat med mina stenar i flytten. Se, nu har det ju funnit en plats, tillbaka vid vattnet.

1 kommentarer

Mia

16 Jun 2008 10:50

Så fint det blev! Men du, försök inte ta simborgarmärket i den poolen! hihihi

Blir det någon träff för oss i sommar tror du? Ska ni ner till Björnhult nått? Jag jobbar hela juli och har två veckor sent i aug, så nu vet du hur mitt schema ser ut.

Kram gumman!

/Mia

Kommentera

Publiceras ej